موزه های معروف استانبول
نوشته شده توسط : mary

موزه یخی استانبول

موزه های یخ و جشنواره های مجسمه های یخی سالهاست که در جای جای دنیا برگزار میگردد و بسار مورد توجه قرار میگیرد . هنرمندانی از سرتاسر جهان به این موزه ها می آیند و اثرهای زیبایشان را برای بازدید مردم قرار می دهند. شهر توریستی استانبول نیز در این عرصه از جایگاه خاصی برخوردار است و موزه یخی خود را برای پذیرا گردشگران تور ترکیه آذر 94  آماده کرده است . موزه یخی استانبول در سال 2010 در 23 آپریل  افتتاح شد. موزه یخی استانبول اولین موزه یخی در کل اروپا می باشد ، اولین موزه از یخ است که در درکشوری ترکیه که دارای آب و هوای معتدل است ایجاد شده است . این موزه جز جاذبه های دیدنی مهم استانبول برای گردشگران تور ترکیه دی 94 میباشد که 365 روز سال برقرار است . مساحت این موزه به 1400 متر مربع می رسد و دمای داخل آن  5 درجه زیر صفر میباشد . در بخش ورودی به بازدیدکنندگان تور ترکیه تعطیلات دی 94 کت مخصوص داده میشود که میتوانند آن را بپوشید و از موزه دیدن کنند . 

 

 
 

 

موزه موزائیک استانبول

موزه موزائیک از مکانهای دیدنی و توریستی شهر استانبول می باشد که مورد توجه گردشگران تور ترکیه پاییز 94  و تورهای استانبول گردیده است ودر بازار آراستا که نزدیک میدان سلطان احمد است واقع شده است . با توجه به آماری که  باستان شناسان ارائه داده اند ، 80 میلیون قطعه موزائیک کوچک که از جنس آهک و شیشه است این حیاط 1872 متری موزه را پوشانده است . گردشگران تور ترکیه زمستان 94  می توانند بازدید از این موزه را در سفر خود تجربه کنند. موزائیک هایی که در این موزه نگه داری می شود شامل تصاویر پادشاهان ، رجال مشهور و عوام ، صحنه های شکار و منظرهای مختلف می شود که از نظر قدمت به زمان بیزانس ، کاخ قسطنطنیه و سایر ادوار برمیگردد . به جز موزائیک های خاص  ، موزه موزائیک استانبول ، شامل آتلیه موزائیک کودک و مرکز انیماسیون و تفریح کودکان برای مسافران تور ترکیه استانبول بوده که مجهز به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا است و همچنین سالن های کنفرانس و بزرگ ترین مرکز کنسرواسیون دنیا از قسمت های دیگر موزه موزائیک استانبول می باشد .

 

 مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: موزه های معروف استانبول,دیدنی های ترکیه, اماکن دیدنی ترکیه, جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین مکان های دیدنی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: